راهی نمانده


♤ ÚƤÌÐ LõVȆ§ ♤

 

 عطر تنت را در شیشه های رنگی کوچک می فروشند و قسم می خورند تازه از آنسوی آب ها آمده ای 
قرار نبود وقتی قهر می کنی اینگونه دلت را به دریا بزنی و بروی …

 

 


چکه چکه جگرم شعری است بر زبان چشمانم …

 

خودم قبول دارم که کهنه شده ام ! آنقدر کهنه که می شود
روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت... بنویس ولی بمان
 

love

درد تنهایـــــــــی کشیـــــــــــــــــــــدن، مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفـــــــــید،

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...! و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همه فصلهایِ قشنگِ زند

 

 love

چه معنـــــى دارد زندگى...!؟ وقتى كه هیچ اتفاقى من و تو را سر راه هم قرار نمى دهد !! 

 



نظرات شما عزیزان:

رزی
ساعت15:28---29 خرداد 1392
دیگر تمام اشکهای باقی مانده را حلالت نمیکنم تا بدانی چقدر دوستت دارم.
سلام وبت روز به رروز غمناک تر میشه دیگه اشکام سرازیر شدن


زهرا
ساعت12:03---18 خرداد 1392
سسسسسسسسلام وبتو دوست دارم

جوادی
ساعت11:10---18 خرداد 1392
سلام گلم وبلاگت خوشگله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 16 خرداد 1392 9:40 Emo girl♣ ♤ l ♣ ♤